Usługi księgowe ze wsparciem podatkowym – kompleksowa opieka

Nasza kancelaria oferuje w szerokim zakresie usługi księgowe, które są prowadzone przez wykwalifikowanego doradcę podatkowego. Siedziba kancelarii mieści się we Wrocławiu przy al. Armii Krajowej 12A/7 (Centrum AB).

Zdobyliśmy 25-letnie doświadczenie w branży księgowej i świadczymy obsługę głównie dla małych i średnich firm W ramach każdej umowy oferujemy pełne doradztwo podatkowe. Udzielając nam pełnomocnictwa, zyskujesz zwolnienie z wielu obowiązków wobec organów skarbowych, dlatego skorzystanie z usług biura rachunkowego w połączeniu ze wsparciem podatkowym, jest bardzo wygodną i korzystną opcją.

Mogą Państwo zlecić nam prowadzenie ksiąg handlowych, czyli tak zwanej pełnej księgowości. Jeśli prowadzą Państwo niewielkie przedsiębiorstwo, służymy pomocą w ramach księgowania w uproszonym zakresie. Zajmiemy się przygotowywaniem bilansów, zeznań podatkowych, a także sporządzaniem i wysyłką Jednolitego Pliku Kontrolnego.

Zakres działań naszego biura rachunkowego jest bardzo szeroki. Dlatego niezależnie od tego, jaki rodzaj przedsiębiorstwa Państwo prowadzą, z pewnością znajdą wśród nich to, co jest potrzebne. Z każdym klientem współpracujemy w sposób w pełni indywidualny, dopasowując prowadzone czynności do specyfiki i potrzeb jego firmy.

budynek

Biuro rachunkowe 2

Biuro rachunkowe – oferta usług

Zakres usług księgowych obejmuje między innymi:

• prowadzenie pełnej księgowości – księgi rachunkowe,
  • prowadzenie podatkowych ksiąg przychodów i rozchodów (zasady ogólne, podatek liniowy),
  • prowadzenie ewidencji dla zryczałtowanego podatku dochodowego,
  • prowadzenie ewidencji VAT,
  • sporządzanie i wysyłanie zeznań podatkowych,
  • sporządzanie i wysyłanie plików JPK,
  • przygotowanie bilansów,
  • pomoc przy zakładaniu działalności gospodarczej,
  • doradztwo i pomoc w ramach zmiany formy prawnej działalności,
  • doradztwo w zakresie organizacji polityki księgowej w firmie,
  • pomoc w czynnościach dotyczących zamknięcia działalności.

Umowy dotyczące usług księgowych oferowanych przez naszą kancelarię podpisywane są przez doradcę w dziedzinie podatków. Przy zawarciu umowy mają Państwo gwarancję bezpieczeństwa rozliczeń, wsparcie doradcy przy wszystkich zdarzeniach podatkowych i księgowych. Doradca zobowiązany jest do zachowania tajemnicy zawodowej, która obejmuje wszystkie fakty i informacje, z którymi zapoznał się w związku z wykonywaniem zawodu. Obowiązek zachowania tajemnicy zawodowej nie może być ograniczony w czasie.

Jeśli chcą Państwo dowiedzieć się więcej, zachęcamy do kontaktu z naszym biurem rachunkowym. Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania.