Usługi kadrowe

Aby mieć pewność, że wszystkie formalności związane z prowadzeniem przedsiębiorstwa są odpowiednio uregulowane, warto skorzystać z profesjonalnych usług kadrowych. Prawidłowe, zgodne z obowiązującymi przepisami i terminowe prowadzenie spraw kadrowych to obowiązek każdego pracodawcy. Doskonale wiemy, że są do zadania pracochłonne oraz związane z dużą ilością dokumentów, jednak my posiadamy wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu księgowości i obsłudze kadrowo-płacowej małych i średnich firm.

Oferujemy między innymi:

• udzielanie porad prawnych w zakresie prawa pracy;
  • przygotowywanie umów o pracę i innych dokumentów niezbędnych przy zatrudnianiu pracowników;
  • przygotowywanie list płac;
  • sporządzanie i wysyłanie deklaracji podatkowych dla pracowników i organów skarbowych
    ( np. PIT-11, PIT-40, PIT-4R);
  • sporządzanie i wysyłanie deklaracji do ZUS ( ZUA, ZWUA, RNA, RCA, RSA, DRA);
  • rozliczanie umów zlecenia i o dzieło (sporządzanie rachunków do umów);
  • prowadzenie dokumentacji pracowniczej (teczek pracownika).

Przyjmujemy od Państwa również pełnomocnictwa do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
i załatwiamy wszelkie niezbędne sprawy związane z ubezpieczeniami społecznymi, dotyczące pracowników jak i właścicieli firm.

W naszej kancelarii mogą Państwo liczyć na profesjonalne doradztwo i wsparcie w sprawach kadrowych. W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy.

Wrocław