O firmie

Od 25 lat działamy na rynku wrocławskim, zapewniając naszym klientom bezpieczeństwo podatkowe.

Kancelaria doradcy podatkowego MCN Elżbieta Pabiś oferuje kompleksowe usługi podatkowe, rachunkowe i prawne już od 1995 roku. Założycielką i właścicielką kancelarii jest Elżbieta Pabiś – prawnik, absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego Wydziału Prawa i Administracji, doradca podatkowy od 1997 r.
Elżbieta Pabiś posiada wpis na listę doradców podatkowych o numerze 00191.
Jest jednym z pierwszych doradców podatkowych na rynku wrocławskim, uczestnikiem pierwszego zjazdu założycielskiego Izby Doradców Podatkowych.

wrocław

Siedziba naszej Kancelarii mieści się we Wrocławiu, Alei Armii Krajowej 12A/7 (Centrum AB).

Zapewniamy Państwu pełną obsługę podatkową i prawną w zakresie szeroko pojętych obowiązków podatkowych, a także świadczymy usługi księgowe dla małych i średnich firm. Wśród naszych klientów znajdują się w szczególności firmy transportowe oraz usługowe, przedsiębiorcy prowadzący samodzielnie działalność gospodarczą i zatrudniający pracowników, a także osoby wykonujące wolne zawody jak lekarze, architekci czy prawnicy. Służymy również pomocą dla osób fizycznych w ramach ich obowiązków podatkowych, w tym dotyczących podatku dochodowego oraz podatku od spadków i darowizn.

Doświadczenie

Nasze 25 letnie doświadczenie w sprawach z zakresu doradztwa podatkowego,
pozwala nam z pełną odpowiedzialnością oferować Państwu rzetelną pomoc we wszystkich sprawach podatkowych.
Oferujemy pomoc prawno-podatkową w zakresie prowadzonej działalności oraz obsługę rachunkową Państwa firm.
Wrocław to wymagający rynek, dlatego jesteśmy przygotowani na potrzeby każdego klienta i nie boimy się wyzwań, które niesie prowadzenie działalności gospodarczej.
Nasze doświadczenie, szeroka wiedza, umiejętności oraz stałe dokształcanie się, co jest atutem doradcy podatkowego i stanowi jego obowiązek wynikający z ustawy, powodują, że jesteśmy godnym zaufania partnerem w biznesie – poświadczyło to już wielu z naszych stałych klientów – zarówno małych firm rodzinnych, jak i tych z wielomilionowym obrotem.

Bezpieczeństwo klienta

Wybierając usługi doradcy podatkowego, otrzymują Państwo gwarancję bezwzględnego zachowania tajemnicy zawodowej. Doradca podatkowy nie może ujawnić jakiejkolwiek wiadomości dotyczącej swojego klienta. Tajemnicą objęte są wszystkie fakty i informacje, z którymi doradca zapoznał się w związku z wykonywaniem zawodu. Obowiązek zachowania tajemnicy zawodowej nie może być ograniczony w czasie. Doradca podatkowy nie może być przesłuchiwany jako świadek co do faktów i informacji, na które rozciąga się obowiązek zachowania tajemnicy zawodowej. Obowiązek zachowania tajemnicy obejmuje wszelkie uzyskane przez doradcę informacje.